یکی از طنزپردازان معروف نروژ که تهیه کننده سریال های تلویزیونی هم هست و سریالی را که من در آن بازی داشتم تولید می کرد، یه روز گفت: یه سوال دارم . ناراحت نمیشی بگم؟ گفتم نه، بپرس ! گفت : چرا شما ایرانی ها این قدر بی سلیقه اید؟ گفتم: چطور مگه؟ گفت: آخه تو پیامبرها چرا رفتین جرجیس رو انتخاب کرذین. آدم خوش تیپ تر از احمدی نژاد نداشتید؟ گفتم: اول این که من انتخابش نکرذم. دوم قیافه اش چه ربطی به موضوع داره. اگه آدم دمکرات منش و دادگری بود، آیا بازم به قیافه اش گیر میدادی؟ چون سیاست هاش مردمی نیست قیافه اش هم مزید بر علت میشه. از اون گذشته از بوش که بدترکیب تر نیست. خندید و گفت: شاید حق با تو باشه. گفتم: برای من نه قیافه که کردار آدمی در زندگی اجتماعی و سیاسی اهمیت دارد و گرنه بلروسارکوزی که این مفردشان خوب بود اما مرده شور ترکیب اشان را ببرد، کم خوش تیپ نیستند. تازه صدام را بگو که از همه خوش تیپ تر بود . نبود؟ خندید و چیزی نگفت.

0 Comments:

Post a Comment




 

این جا | @